Trend on! Fusta Maxi

21 Iul

In toamna anului 2009, la cateva luni dupa ce ne-am cunoscut, draga mea Isabelle (@La Chatterie) mi-a propus sa facem cateva poze, am ramas surprinsa de unul din outfituri, anume unul creat dintr-o fusta maxi neagra eleganta. Insa ca un model bun, nu am comentat 🙂 Ba chiar m-am simtit bine, parca transpusa intr-o lume trecuta, in care cele mai importante calitati ale unei doamne sau domnisoare erau feminitatea si delicatetea.


Au trecut lunile si tot mai multe astfel de fuste „se nasteau” in atelierul Isabellei, dar mie imi era inca greu sa trec peste obisnuinta de a nu purta o astfel de piesa. Prejudecati precum „sunt mica de inaltime” sau „mie nu mi se potriveste o astfel de fusta” m-au tinut departe.

Dar odata cu lunile de vara timpurie ale lui 2010 si cu un minunat cadou Lachatterie primit, am trecut peste orice gand deja construit si i-am dat voie corpului meu sa se simta bine intr-o fusta maxi, iar feminitatii un mic, foarte mic tribut.





De mai bine de un an o tot port, pe magica fusta maxi, dar si altele, desi, din pricina inaltimii, matur tot centrul capitalei cu ea. Si sunt mandra si incantata sa vad, zilnic, ca nu sunt singura care opteaza pentru un astfel de model de fusta, sau uneori chiar de rochie.

Am apelat la bunul meu prieten Facebook, dar si la grupul @MyDailyLook, ca sa adun cateva din tinutele care mi-au placut mie mult si sa vi le prezint.

Dada in Fe[Male]

Alice in Vintageland


Teodora Mocanu @Whitelace.ro

Anavilio Borsa

Eu si Raluca @KirstDay la Gala Avanpremiere 2011 (ambele cu fuste Lachatterie)

Alina Ceusan

Monica Florea de pe @MyDailyLook, una din cele mai active si mai stylish membre ale grupului.



Sanziana Negru in Lachatterie

Oana Ligia @MyDailyLook

Romana Hiritiu @MyDailyLook

Isabelle @Lachatterie


Ana-Maria Morodan in creatii proprii @SnobbishBreakfast



Si alte cateva exemple:




Care din aceste fuste va place cel mai mult?

Voi purtati fuste maxi?

xxx

*Toate pozele sunt fie luate de pe Facebook, fie facute de mine, iar toate exemplele date sunt din Romania, semn ca avem cu ce ne mandri.

Lasă un răspuns

