Geanta-Pantof sau cum sa-ti bagi picioarele in geanta

19 Iul


De aproximativ 2 ani am o geanta cu care fac „ravagii” de fiecare data cand aleg sa o asortez vreunui outfit. Am primit-o cadou de la mama si promit sa n-o dau nimanui, niciodata.

E geanta mea cizma :))

Adica, cum adica? Pai iac-asa! E facuta pe un calabod real, de pantof (sau cizma, dupa caz si dorinta) si continuata ca o mica poseta, insa respectand linia unui pantof (sau cizma, botina, din nou, dupa situatie). A mea seamana mai mult a cizma, insa in vastul internet am gasim mai multe modele, amuzante si/sau interesante, dragute sau poate putin „kitschoase”, pe care vi le introduc acum.

Enjoy, dears!



Or do we prefer Marilyn?


Sau ceva mai „comod” pentru picioare, un toc mai mic?


Fashionable si la cumparaturi.


Sa nu-i neglijam nici pe barbati 🙂

Si, cu siguranta, We love Shoes!


Sursa: aici.

Lasă un răspuns

