Live blogging Desigual SemiNAKED Party @Baneasa

2 Iun

Eu am ajuns doar la 8:50 la Baneasa, asa ca n-am avut nicio sansa sa stau la coada, desi m-am pregatit (sufleteste).

La 8:55 s-au impartit sacosele, in care hainele aduse de acasa vor poposi, iar cei ce stau la coada vor ramane doar in lejerie intima.

[9:15] 3…2….1…Start dezbracareaaaaaaaaa!!
<a



[9:30] Start shoppiong, you seminaked people!




[10:20] Iar castigatorii sunt… imbarcati din cap pana in picioare!

[11:00] Am plecat din Baneasa, fuguta in redactie sa montam si materialul video, facut de baieti – Gabi Crisan si Razvan Carcu.

Revin!

LATER EDIT: e gata si materialul video. Enjoy!

Multumiri Razvan Carcu si Gabi Crisan

4 răspunsuri to “Live blogging Desigual SemiNAKED Party @Baneasa”

  1. Cris-Mary 02/06/2011 la 9:21 am #

    Nici eu la mare nu am avazut atata lume dezbracata , vad ca se poarta dungile la baieti 😀

  2. Alex 02/06/2011 la 10:14 am #

    Mi se pare foarte tare ideea. Si la fete am vazut ca se paorta dungile 😀 (boys copy – paste ). O initiativa de laudat.

  3. Moi 03/06/2011 la 9:57 am #

    Absolut idiot!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Cel mai iubit dintre pământeni... @ Mariciu.ro - 02/06/2011

    […] Raluca Mureşan – numai în jumătăţi de măsură vorbeşti! ) […]

Lasă un răspuns

