Teaser interviu Diana Bobar

31 Mai

Diana Bobar este, cu siguranta, unul din designerii mei preferati si, va marturisesc, am avut emotii cand am intalnit-o, imi venea sa topai si sa tip „Yeeeey!”, insa m-am abtinut, nu era cel mai bun moment si loc sa ma manifest. Insa am fost atat de bucuroasa sa stau „de povesti” cu ea.

Am descoperit multe alte motive sa o admir si sa ma simt onorata ca am cunoscut-o si de toate vi le voi impartasi maine dimineata, la Radio3Net „Florian Pittis”, intre 10-12.

Pana atunci, un mic teaser.
</a

P.S. Cadou oferit de Diana Bobar va fi o rochie, pe care castigatoarea o va putea face pe comanda.

Multa bafta!

credit foto: Gabi Crisan

Lasă un răspuns

