Interviu Ana-Maria Mordan @HighStreetCardigans & SnobbishBreakfast

25 Mai
3 răspunsuri to “Interviu Ana-Maria Mordan @HighStreetCardigans & SnobbishBreakfast”

  1. MIhai 25/05/2011 la 11:33 am #

    foarte draguta si feminina intradevar! I like!

  2. Anaivilo 25/05/2011 la 2:59 pm #

    Foarte misto interviul! Si ea este o bomboana, am intalnit-o in candrul unor evenimente, imi place de ea si ii citesc de multa vreme blogul 😀

  3. Elena 29/05/2011 la 8:00 pm #

    We love her style… A fost o placere sa o si ascult.Poate pentru ca mi-o imaginam intr-un fel, exact ca atunci cand citesti o carte: iti imaginezi in planul tau toata actiunea, personajele iar cand vezi filmul descoperi o noua imagine. Asa a fost si acum -credeam ca are un alt accent, desi stiam ca e ardeleanca, nu mi=o puteam inchipui cu accentul asta minunat!

Lasă un răspuns

