Fata de la Radio – Part II

14 Mai

Fata de la Radio revine, sper eu, in forta 😀

Am schimbat tema, m-am pus pe treaba si am facut planuri mari!

Miercuri, 18 mai, la Fetze de WWW, pe www.radio3net.ro va fi difuzat primul interviu din noua etapa a „vietii” Fetei de la Radio.

Da da da, ati inteles bine!

A mai crescut putin Fata de la Radio, iar acum vrea sa arunce o privire (doua, trei) in moda, style, blogging de stil si multe altele. Toate vor fi video 😀 yeeey!

Mai pe scurt: in fiecare zi de miercuri si joi, in cadrul emisiunii Fetze de WWW, pe acelasi www.radio3net.ro vor fi difuzate interviuri cu oameni ce ma inspira pe mine, exemple de stil, persoane ce mi-au ramas in minte si pe care le admir. Adica tineri designeri, bloggeri, persoane talentate, colorate.

Si pentru a va rasplati atentia acordata (sper eu), la finalul fiecarui interviu, voi face un concurs, iar primul va veni din partea intervievatului. Dar nu dau mai multe detalii, va astept on-line, on-air miercuri.

In restul zilelor saptamanii, ma voi stradui sa va surprind placut cu materiale tot video, caci da, Fata de la Radio goes video 😀

Welcome back to me, baby!

Lasă un răspuns

