Atelierul de creatie!

30 Noi

Da. Duminica, 5 decembrie voi fi acolo. Nu va dau mai multe detalii, va spun doar ca detalii gasiti aici sau pe Facebook.

O seara minunata!

5 răspunsuri to “Atelierul de creatie!”

  1. Bianca 30/11/2010 la 9:13 pm #

    Nu am sa uit niciodata aceea zi in care ai intrat in magazinul la care lucram si ti-am facut perechea de ochelari, odata cu perechea de ochelari si prietenia noastra.Tu mi-a dat intr-o zi o carte si mi-a scris : „Imi cautam ochelari si am gasit o prietena. Imi doream o persoana deosebita si am intalnit-o pe cea minunata. Si sti cum e ea? E cea mai frmoasa, e inteligenta, educata, stilata si foarte ambitioasa, foarte prietenoasa. Acum stiu cum vreau sa fiu cand voi fi mare”:)……Minunata esti , inteligenta tot tu esti si esti de 10 mii de ori mai buna in tot ce faci, sunt mandra……ti-am spus eu ca vei ajunge pe coperta de revista in tara si international…..doar sa nu uiti :*….te ador…tot asa….

  2. Adina 30/11/2010 la 9:38 pm #

    Foarte dragut clipul! Multumiri si bezele si abia astept sa ne vedem duminica 😀

  3. KirstDay 01/12/2010 la 5:00 pm #

    Foarte frumos! Felicitări, En rose, pentru iniţiativă şi baftă la creat, Ralu! :*

  4. ella 21/02/2011 la 1:37 pm #

    fff frumos! bravo!!! succes in tot ceea ce faci!

  5. Cocalari si Pitipoance 05/05/2011 la 8:31 pm #

    Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

Lasă un răspuns

