Weekend de turist :)

29 Noi

Am multe sa va povestesc..foarte multe, insa le las pentru alte posturi. Au fost multe evenimente, bucurii si tot felul de chestiute.

Acum insa vreau sa va povestesc cum am petrecut weekendul ce tocmai a trecut si sa va arat si cateva poze.

Cu aproximativ 3 saptamani in urma am aplicat pentru un job de ghid turistic, de parca nu as fi avut alte joburi, hihihi, si am fost sunata pentru interviu. Ghid turistic pe limba spaniola, exclusiv pentru incoming, adica doar in Romania. Am fost, mi-a placut, si lor le-a placut de mine, iar in weekendul 27-28 Noiembrie am fost intr-o mica excursie prin tara, daca ii spun training va fi prea mult, au fost dua zile foarte dragute, cu oameni simpatici si mult frig 🙂

Traseul a fost Bucuresti-Predeal-Brasov-Sighisoara-Medias-Biertan-Bazna in prima zi si Bazna-Sibiu-Cozia-Ramnicu Valcea-Pitesti-Bucuresti in cea de-a doua zi. A fost destul incat sa ma faca sa-mi dau seama ca imi doresc sa am o astfel de activitate si sa fiu hotarata sa continui.

Si cea mai frumoasa parte, am cunoscut o domnisoarac cu totul speciala, Roxana Stefan, ghid profesionist in strainatate, finuta, draguta si care vorbeste o spaniola perfecta. A invatat-o singura si, desi aud zilnic spanioli nativi sau vorbitori straini de spaniola, aceasta domnisoara ii intrece pe toti. Cum ar zice Andi Moisescu „Ma inclin!”.

Se poate observa in poza ca eram toata infofolita si inghetata. :))


Prima zapada am vazut-o si atins-o la Predeal! A venit iarna! 😀

Brasov…strazi 🙂

Sibiu. Altfel decat l-am vazut pana acum.


Sugestie de Prima Casa 🙂

Cam asta a fost aventura mea de invatacel.

Sa aveti o saptamana minunata!

2 răspunsuri to “Weekend de turist :)”

  1. mada 29/11/2010 la 9:28 pm #

    Bravo, invatacico!

  2. Roxana Stefan 30/11/2010 la 8:06 am #

    ¡Muchas gracias! De todo corazón…Un beso.

Lasă un răspuns

