The Big iShoes , editia a treia si eu prezenta

28 Oct

Duminica am fost la Carturesti, de fapt sub Carturesti, la cea de-a treia editie a targului de pantofi iShoes, cu cateva accente de frumusete :). Adica pe langa pantofi, pantofi, pantofi, pantofi (sau papuci, cum le zic eu) au fost expuse spre vanzare si haine cu design contemporan, bijuterii, cosmetice naturale si alte bunataturi.

Puteti vedea materialul video, ce marti a intrat si la Fete de www, pe Radio3Net „Florian Pittis” .

si cateva poze… 😀


24 oct si eu in sandale! Asa se traduce iubirea mea pentru moda si tot asa se traduce faptul ca ma imbrac (incalt) dupa cum am eu chef. Hai sictir! 😀 iar celor ce se uita crucis la mine.. asta e. me like it!







Il ultima poza sunt cu dragele mele colege de facultate, @Bianca Troncea si @Alex Zaharia si cu noua mea prietena 🙂 Silvia ( Soap Mill).

Un răspuns to “The Big iShoes , editia a treia si eu prezenta”

  1. Cosmetice 30/04/2011 la 2:03 am #

    Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.

Lasă un răspuns

