Mesajul meu pentru concursul Soap Mill

28 Oct

De 3 zile folosesc sapunul cu scortisoara si cafea!!! 😀 Si sunt absolut incantata!

Ah… nu asa trebuia sa incep mailul 🙂 Dar nu ma pot abtine sa nu imi manifest bucuria si incantarea, si nu o fac gratuit. Chiar sunt incantata, chiar ma laud toata ziua (in sensul bun al cuvantului) si deja le-am spus colegelor de munca, radio, scoala.. Mu bucur ca te-am intalnit, draga Soap Mill si pielea mea e mult mai bucuroasa, trust me! 🙂

Si vreau sa particip la concurs, ca tot stiam de el!

Prima mentiune pe care trebuie sa o respect se refera la „legatura” cu Soap Mill, daca sunt client nou sau vechi. Ei bine, sunt foarte nou, insa un client pe care l-ai cucerit din primele momente. Mi-a placut standul de la iShoes, mi-a placut cum aratau produsele si… mi-au placut multe.. D-aia nici n-am stat pe ganduri si am intrat in „familia cilentilor”.

Am cumparat un sapun natural cu scortisoara si cafea,in primul rand pentru ca am o sensbilitate cand vine vorba de rasfat pentru piele cu : ciocolata, cafea sau scortisoara. La voi am gasit doua din produsele astea, unele beneficii ale lor deja le stiu (zic eu, putine), altele le-am aflat de la tine. Dar cuvantul „suveran” ramane rasfatul! Si daca mai e si natural, sunt cucerita.

Iar daca produsul e si romanesc… nu mai am cuvinte 😀

Trebuie sa recunosc ca nu stiam nimic de voi inainte de iShoes si nici nu stiam ca veti fi sambata si duminica la Carturesti, insa ma bucur ca m-am „lovit” de produsele Soap Mill. Iar de acum, voi sta cu ochii pe voi, pe Happy Tuesday, pe evenimente, produse noi etc.

Incantata de cunostinta!

Lasă un răspuns

