AloChic Meet # 2

28 Oct

Am fost in aceasta seara la AloChic Meet si am fost tres chic. Asa zic eu, asa au mai zis si altii :)) LaChatterie a fost vinovata pentru rochita si eu pentru zambet si buna dispozitie. Sunt fericita, am mai zis-o?

A fost o seara frumoasa, o seara in care m-am revazut cu Sunshine dupa muuuulta vreme, in care am cunoscut cateva domnisoare simpatice, trendy si offline, pret de cateva zeci de minute. Adica cele cu care conversez, comentez etc in mediul virtual, desi nu ne-am vazut pe viu. Azi am mai avut inca o ocazie.

..ooopss!!…ma pregateam sa fiu cinasha 😀

Dada si Adriana @AloModa

AloChic Pumps by Pixie Shoes

Eu si designerul Alina Ene.


Aranjamente incantatoare facute de Adina Filculescu @La vie en rose

Cam atat cu pozele facute de mine, in plin exercitiu amatoricesc de a apasa butonul cu pricepere. Cum primesc altele, cum le impart.

Noapte buna!

4 răspunsuri to “AloChic Meet # 2”

  1. Aleka Sarah 28/10/2010 la 10:00 pm #

    T’was a lovely time! >:D<

  2. isabelle 28/10/2010 la 10:09 pm #

    Tnx darling pt zambetul cu care ai asortat rochita 🙂 the dress was beautiful but the girl makes it glow 😛

  3. Dada 29/10/2010 la 7:43 am #

    wyyyy ce frumos! multumim fata draga 🙂

  4. KirstDay 29/10/2010 la 9:23 am #

    Super nice aseară.
    Mă bucur că am reuşit să ne vedem! :*

Lasă un răspuns

