Eu si noua mea dragoste: ghetele!!!

3 Oct

Dupa lupte seculare am ghete!!!

😀

De mult visez la niste ghete care sa ma incante, sa ma indragostesc de ele si sa imi vina sa dorm cu ele :). Mi-am dorit si iar mi-am dorit, am cautat, am suspinat dupa Dr Martens Air Walk ale Medinei si m-am suparat rau ca am 38 si nu 37.. iar in cele din urma iubitu` mi-a gasit ghetele mult asteptate. Si mi le-a cumparat.

<3<3<3

7 răspunsuri to “Eu si noua mea dragoste: ghetele!!!”

  1. doarumbre 03/10/2010 la 9:10 pm #

    Frumoase ghete…bine ca nu le-a vazut fii-mea ca imi scotea peri albi sa ii cumpar si ei :).

  2. gabi 03/10/2010 la 9:36 pm #

    acum as vrea ceva ajutor, sa o conving ca nu e bine daca doarme cu ele 😀

    • doarumbre 03/10/2010 la 10:09 pm #

      Draga mea, asculta-l pe gabi si nu dormi cu ele….daca vei visa ca alergi se vor strica repede, sau daca doamne fereste visezi ca ploua si intri cu ele in noroi? ce te faci atunci? :))

  3. Lu' 03/10/2010 la 9:39 pm #

    sunt foooarte tari :d sa le porti sanatoasa :*

  4. creativepurple 03/10/2010 la 10:40 pm #

    Ochelarii tai imi plac mai mult ca ghetele.

  5. dressaddict 17/10/2010 la 11:50 am #

    Imi plac ghetele, dar si dresul (sau sunt colanti). De unde? Io tre’ sa intreb, domne, daca imi place ceva, ce sa fac 🙂

  6. fatadelaradio 17/10/2010 la 12:44 pm #

    Multumesc frumos, dresaddict :* e dres, m-am indragostit de cum i-am vazut. I-am luat din H&M, din Germania. Si ca sa te supar iremediabil, sa stii ca am dat 4 sau 5 euro pe ei.. 😀

Lasă un răspuns

