Prima tinuta de toamna

1 Oct

A venit toamna!

Si eu sunt tare incantata, imi pot face de cap cum vreau eu cu hainele si culorile, pot combina ce vreau, cum am taie capul si tre` sa tin cont de un singur detaliu: sa nu imi fie frig!

Fusta incantatoare din poza e o craetie a Roxanei Simon, iar botinele sunt cadou din partea mamei.

😀

Bucuria mea: de nepretuit..dupa cum zice reclama!

V-am pupat! Ia fuguta la numar boboci!

Un răspuns to “Prima tinuta de toamna”

  1. Sandra 11/11/2010 la 5:14 pm #

    foarte nice !
    Esti foarte chic

Lasă un răspuns

