Am revenit!

1 Oct

Hello! Hello!

Am neglijat-o putin pe Fata de la Radio, da, recunosc, insa am facut multe de la ultima postare. M-am distrat foarte mult la Peninsula, ca tot va povesteam tare incantata de evenimentul la care urma sa iau parte, am facut impreuna cu Iubitu` niste materiale foarte misto, pe care le puteti vedea in Galeria Video a www.radio3net.ro , am muncit, am implinit un anisor de radio si tot un anisor de Fete de www, am colindat Bologna si Germania cateva zile, am facut multe rezervari si schimburi de zboruri la Ryanair 🙂 si mi-am dat restantele. Deci sunt absolvita de vina 🙂

Azi e 1 octombrie. Oficial incep al doilea an de facultate 🙂 Nu mai am emotiile de anul trecut, am crescut 🙂

Va pup!!!! si promit sa fiu mai constanta in noul an universitar(si cu facultatea si cu blogul).

Un răspuns to “Am revenit!”

  1. gabi 01/10/2010 la 9:05 pm #

    si aproape un an cu iubituuuu

Lasă un răspuns

