Fericire mare. Peninsulara.

24 Aug

Sunt fericita.

De fapt, in momentul in care scriu acest post, inca am nervi pe tara mea draga. Candva draga. Motivul: regulamentul de al OUG 58/2010. Un cacat. Nu vreau sa zic mai multe, daca vreti sa va varsati nervii alaturi de mine, o puteti face aici.

Sunt fericita. V-am zis deja.

De ce?

Mi-am primit acreditarea la PENINSULA!!!!

Adica peste aproximativ 20 de ore o iau la drum spre Targu Mures, iar de joi fac transmisii de pe teritoriul peninsular, o sa fac materiale de acolo, review-uri, interviuri si-am sa ma distrez si-am sa ma distrez si etc etc etc. Fericire, frate!! Iar bonus: si iubitu` are acreditare! 😀 plus ca se anunta vizita oficiala a domnisoarei Alina Kretz Stanciu pe la Mures! Never better!\

Am fost eu fetita cuminte, am trimis mail pentru acreditare, cu datele aferente, am raspuns la toate intrebarile formularului, am respectat deadline-ul si apoi mi-am ros unghiutele pana a venit raspunsul.

Stimaţi colegi,

Am plăcerea să vă anunţ, că aţi primit acreditare la ediţia 2010 a Festivalului Peninsula.

Si de atunci ma tot bucur zilnic: ba cate-o lista cu interviurile pe care doresc sa le fac, ba cate un comunicat de presa.. in seara asta inima mi-a stat in loc. Am primit un apel, iar o voce calma ma intreba: „Cat de lung vrei sa fie interviul cu Fedde Le Grand?”

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???!!!!!

aaaaa….. pai… 5-10 min …. 😀

Mi-a fost greu sa respir pret de cateva secunde, dar mi-am revenit si mi-am dat seama ca da, sunt foarte fericita si abia astept sa ajung acolo!

Nici nu-mi mai sunt atat de intense emotiile negative pentru motivul de care v-am spus.. dar subscriu la ce-a spus Laura Iacobescu pe Facebook: Romania e jalnica!

Noapte buna!

3 răspunsuri to “Fericire mare. Peninsulara.”

  1. mimi 24/08/2010 la 10:23 pm #

    ma bucur pentru tineeee…abia astept sa ne vedem! >:D<

  2. pdtscrie 25/08/2010 la 9:19 am #

    M-au apucat si pe mine emotiile tale in timp ce citeam postul asta :)) Se vede ca e scris de „acolo”. Multa bafta si distractie la Peninsula 🙂

  3. fatadelaradio 25/08/2010 la 11:28 am #

    Multumesc frumos, pdt :*:* i will ! i will !
    @mimisor ne vedeeeeeeeeeeeem! 😀

Lasă un răspuns

