Hello Hair-cut!

16 Iul

M-am tuns! 😀

Ia uitati-va ce-a facut Bucurestiul din mine :)) Intr-un an am trecut de la Ileana Cozanzeana la… Victoria Beckham+Rihanna. Sau cel putin asa am vrut. Daca mi-a iesit sau nu bine, spuneti-mi voi! Mie imi place!

Remember the time:

2 răspunsuri to “Hello Hair-cut!”

  1. KirstDay 16/07/2010 la 1:45 pm #

    Place mie!
    Să-ţi fie de bine!!
    Te prinde! 🙂

  2. carbon14 30/07/2010 la 11:15 pm #

    Te face fata rea sub acoperire…te avertizez :))

Lasă un răspuns

