Si uite cum a trecut anul…

12 Iun

>

Da. La asta ma refer. La anul care ne-a fugit atat de repede. Bac, admiteri, visuri, planuri, emotii, nervi… emotii si iar visuri si tot asa. Apoi o vara menita sa ne „relaxeze” si o toamna pentru noii boboci. Boboci in toate. Mutat, inceput de alt capitol, facultate, job, noi prieteni si altii buni, ramasi in urma si in amintiri atat de frumoase. Cate planuri ne-am facut impreuna si cat de zambareti noi terminam acum un an liceul.

A trecut un an de cand eram frumosi si bucurosi.

>

Joi, la 10 fara 10 minute mergeam grabita spre radio, pe langa Cismigiu, pe langa Liceul Lazar cand mi-au aparut in cale alti liceeni, la sfarsit de preuniversitar carora le venise randul sa aiba emotii. Acele emotii ce se imbraca frumos si isi pun pe cap o toga. Ei o aveau albastra. Noi am avut-o crem 😀

A fost un an in care au aparut atat de multe lucruri noi si in care mi s-a intarit credinta ca prietenia adevarata ramane puternica dincolo de zile, luni sau poate mii de kilometri. Chiar dincolo de spatiul Schengen. Love you, Bambi!

Au fost 365 de zile ce au gonit cu o viteza mult mai mare.. as fi falsa sa spun ca-mi pare rau ca au trecut, as fi falsa sa vreau sa intorc timpul. Nu ma mai vreau inapoi la liceu, insa ma vreau in ziua absolvirii. In acea zi in care rochia ivory cu pietre fuchsia si turcoaz statea apretata pe mine, sandalele imi chinuiau picioarele, buclele (extensiilor) nu ma ascultau si telefonul mi se descarca (nimic nou, caci se descarca zilnic). Acea zi in care dresul mov ma apara de frigul unei dimineti ploiase si toga imi cadea de pe cap. Doamne, imi era atat de somn!

Acea zi in care mi-am avut mamiciile aproape!

Acea zi in care mi-am avut cei mai buni prieteni aproape!

Acea zi in care toate temerile s-au sfarsit… acea zi pentru care am facut naveta Reghin-Tg Mures zilnic aproape 2 ani, am stat in internat, in gazda, in chirie..

Acea zi in care am baut si am dansat si am fost toate frumoase la banchet…

A trecut un an!

Pot zice „La multi ani!” ?

2 răspunsuri to “Si uite cum a trecut anul…”

  1. captain camelia 12/06/2010 la 10:47 pm #

    Acea zi despre care mi-ai povestit la prima petrecere unde am mers impreuna si am „impartit” o sticla de Lacrima lui Ovidiu 😛
    Foarte frumos scris, multaaaa emotie se citeste pe tine cand te uiti in amintirile acestea! 🙂 te pup

  2. Luciana 22/06/2010 la 3:27 pm #

    Foarte frumos scris, m-a emotionat rau de tot postul asta, mi-am amintit de liceu si de toate amintirile frumoase si mai putin frumoase, dar tot amintiri sunt. Ce repede a trecut timpul…am terminat si anul I de facultate ❤ a fost minunat si sunt fericita ca am intalnit oameni extraordinari si mi-am facut niste prietene de milioane. Va, dar in special TE IUBESC Ralu!!! :*

Lasă un răspuns

