Am fost la AloChic Meet !

8 Iun

Din nou scriu cu intarziere… dar am vesti bune si poze pe masura 😀

Cu ceva vreme in urma, am fost la o intalnire foarte chic, la care, bineinteles, am intarziat. (pentru asta -3 puncte penalizare, ca la Imagologie :)) ) . Dar sa privim partea buna. Am fost acolo, am intalnit multe chic ladies, pe care nu le vazusem decat prin intermediul comentariilor lor de pe AloModa sau poate pe facebook. O buna ocazie sa ne analizam intre noi daca si in mediul real suntem chic, precum pe net. Iar cu mandrie va spun ca am trecut testul. Toate 😀 sau.. toate cele pe care am mai apucat eu sa le vad (va spuneam mai sus ca am intarziat..)
So.. when chic ladies come together …

Eu am fost impreuna cu Roxana, o buna prietena, iar Isabelle era deja acolo. Si….evident, am purtat o fustita incantatoare Lachatterie 😀 impreuna cu sandalele mele preferate papucei.ro si o gentuta tare simpatica, facuta de Andreea Calinescu. Sa va mai spun ca am fost laudata pentru tinuta si eram tare tare mandra? Cred ca e de prisos..


DaDa ma cadorisea. Si cat de bine 😀 sa stiti ca am primit o crema de noapte tare buna, de la Olay.


Dupa cum spuneam, sandalele mele preferate.


Lovely skirt Lachatterie

Cam asta am fost eu, daca vreti mai multe poze de la intalnire sau informatii, click aici. Pana una alta, astept urmatoarea intalnire cu chic ladies 😀

Lasă un răspuns

