Bucuria pe ziua de azi: Luciana & Lachatterie

30 Mai

Mai bine zis fashion-bucuria pe ziua de azi 🙂 Luciana a fost la o nunta si a facut furori. In Lachatterie . Abia am asteptat pozele. Rochia o stiam deja, insa purtata pe a ei posesoare a aratat si mai bine!

Un motiv in plus pentru care va impartasesc aceasta bucurie e si contributie mea 🙂 de cand am cunoscut-o pe Luciana, am zapacit-i cu lachatterie, i-am aratat toate pozele, i-am povestit de toate. Si se pare i-am provocat „sechele” :))) din moment ce si-a dorit o rochie Lachatterie.

I-am si spus deja ca de n-ar fi fost prietena buna a mea, i-as fi furat rochia >:) >:) muhahaha!

Iubita, s-o porti sanatoasa in continuare! Ai fost o superba! Sunt mandra ca am asa prietene!

xoxo

Later Edit :

Adela Mateescu : deci o urasc…vai vai vai ce frumoasa e :((( vreau si euuuuuuuuuuuuuuu

5 răspunsuri to “Bucuria pe ziua de azi: Luciana & Lachatterie”

  1. Luciana 30/05/2010 la 8:57 pm #

    :”> multumeesc ralu pentru cuvintele frumoase. Intr-adevar rochia LaChatterie m-a facut sa ma simt nu frumoasa..minunata, si asta datorita voua, cei 2 fashion-spiridusi :*:*

    • Mateescu Adelina 30/05/2010 la 9:05 pm #

      da da chiar o urasc:)) si vreau si eu o rochie asa frumoasa si gata deci sa fie clar o sa am si eu una!!! ati inteles? :-W daca nu…o sa i-o fur lucianei 😀 muhahha:D problema e ca nu cred ca intru in ea:))) in fine:)) e frrrrruuuumoooaaassssaaaaaaaa:X si rochia dar evident si luciana:X

      • Luciana 30/05/2010 la 9:12 pm #

        hehe..lasa ade ca iti face si tie Isa una..mai frumoasa :*

  2. liz 30/05/2010 la 9:12 pm #

    Foarte frumoasa rochitza!cat despre cetatea Enisala, abia astept sa merg si eu acolo, hihi 😀

  3. Dragos Leasa 31/05/2010 la 1:37 am #

    Liz: cetatea se numeste Heraclea. Enisala e satul 😀

Lasă un răspuns

