Am fost la Roma :)

30 Mai

Cu intarziere iti scriu, draga blog, despre weekendul minunat petrecut la Roma. De vineri, 21 mia (ziua de nastere si de nume a iubitului meu scump) pana luni, 24 mai. 4 zile petrecute cu niste colegi zapaciti, cu o prietena foarte buna, de-o viata si cu persoana pe care o iubesc mult mult. Adica Edi, Corina, Ada, Corina nr 2 – colegii, Mihaela si Gabi. 7 copii nebuni ce si-au facut de cap si au petrecut. Distractie mare, bani putini, iubire multa (dupa caz).

Am batut cu ale noaste fine talpisoare strazile Romei, am vizitat multe obiective, am mancat multa multa inghetata, am facut plaja si baie in Mediterana, am ras de laptele „Parzialmente scremato”, am dormit in paturi suprapuse, am fugit dupa autobuze, am ras si am cantat in aeroport, am si invatat pentru examene, ne-am pupat si iubit si am aruncat monede la Fontana di Trevi.. sunt multe lucrurile pe care le-am facut intr-un weekend in care nu a contat prea mult decat ca suntem acolo si ne iubim (in cazul meu si al iubitului) si ca „dezintoxicarea si depurificarea” inaintea sesiunii a fost cel mai bun plan pentru fecerepisti si Mihaela.

Mamma mia, che bella cosa!

Parzialemte scremato! :))


In statia de metrou, asteptand sa ajungem la Peter Pan




A fost delicioasa inghetata! Si m-a ars soarele in prima zi cumplit.. mai rau e ca nu mi-am dat seama, ne-am plimbat, am vizitat, am fost in miscare tot timpul si n-am observat ca Soarele si-a cam facut de cap pe pielea mea.



Castel Sant Angelo

Ada
\
Sus pe…pod?

Bacio ! :*

O statuie vie ce face cate o plecaciune la fiecare banut primit.



Pupa-ma, ma!

Te iubesc, stii?


Fericireeeeeeeeee!!





Inca o inghetata! Yummmy!

Frumoasa piata Navona







Sponge Bob 😀

Formata Rebibbia




my and my cousins :))




Piaza Mignanelli si sus Trinita dei Monti. Foarte multa lume, din toate colturile lumii. Genial!


Deasupra tuturor




apaaaaaaaaa!!

Tribut picioatelor mele!




















Daca v-am zapacit cu poze, imi pare rau, dar va anunt ca am sa mai postez :))

Oricum, au fost niste zile minunate, cu un buget redus si cu multe satisfactii.

A rivederci, bellissima Roma!

Sursa foto: www.gabicrisan.ro

Un răspuns to “Am fost la Roma :)”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Mi-a placut mult Bologna! « Fata de la Radio - 01/10/2010

    […] placut mult Bologna! My first “italian-time” a fost Roma. Am fost incantata, mi-am chinuit picioarele cu atat de multa !!!! plimbare, am avut cateva zile cu […]

Lasă un răspuns

