Dreams + indragosteala

11 Mai

Isabelle, my dear friend, a postat azi ceva pe blogul Lachatterie caruia i-a dat numele „My dreams are made of this…” iar alaruri erau si trei fotografii ale unei rochite superbe. Vi le arat imediat.

Atunci cand gasesc cate ceva cu totul si cu totul deosebit, fie o pereche de pantofi, fie o carte misto… sau un film.. pentru mine e indragosteala. Mare indragosteala. Si stau si ma uit… simt cum ochisorii ma ustura de atata „placere”, suspin.. iar incet incet imi dau seama de faptul ca… va ramane dragoste platonica si nu vom fi niciodata impreuna, happily ever after.

Dar macar cele mentionate imi raman .. hihii. Ei.. asta mi s-a intampla si vinerea trecuta, cand am vazut minunatie de „vis”. Adica o rochita sweet sweet sweet, portocalie, cu volanase de dantela si care se uita atat de insistent la mine, incat nu imi puteam lua ochii de la ea si o auzeam cu imi sopteste… nu va spun ce imi soptea, va spun doar ca simt ca intr-o zi vom fi impreuna 🙂 .

Pana atunci, imi impart indragosteala cu voi. Si vreau sa-mi marturisiti daca si pe voi va priveste la fel si va sopteste cuvinte dragastoase!

Sursa: LachatterieMy dreams are made of this…

2 răspunsuri to “Dreams + indragosteala”

  1. mimi 11/05/2010 la 9:07 pm #

    da..it’s so you…foarte cute :* astept sa fiti impreuna :))

    good luck! >:D<

  2. fatadelaradio 11/05/2010 la 9:10 pm #

    Thank yooouuu!! Daca nu cu ea, sigur cu vreo surioara a ei 🙂

Lasă un răspuns

