After the GNO Party!

9 Mai

Happy Birthday! Happy Birthday! Si sa ne vedem cu bine si anul viitor… si sa mancam tort la fel de bun si sa petrecem tot mai mult…
Cum a fost vineri? Genial!
Fetele au nota 11 de la mine..
Dupa ce m-am convins eu pe mine sa ies, caci n-o mai facusem de ceva vreme si m-am ramolit, m-am imbracat, m-am dichisit, am creat impreuna cu scumpa mea Isabella un tricou tare pretty (am sacrificat un tricou de-al lu` iubitu`) si am fost gata de petrecut.

Si am ajuns cu putina intarziere.. m-au iertat fetele… 🙂 si… party on!









Tortul a fost super mega delicios!!! Mai vreau! Tiramisuuuuu!!




Cam astea de la party… Astept urmatorul party!

Go Go Girls!!!

Multumesc La Chatterie pentru tinuta! Love it!

Mai multe despre party : click aici

Lasă un răspuns

