La multi ani, Girls Night Out!

6 Mai

Petrecerea mea draga, ii pot spune, cu siguranta asa, implineste 1 anisor! 1 anisor de petrecareala condimentata cu fashion mult, bunavioie si muzica de calitate. Toate trendy!

Girls Night Out aniverseaza pe data de 7 mai un an de existenta. Am inceput timid, ca orice nou-nascut insa cu ajutorul colaboratorilor si al oamenilor frumosi care ne-au onorat cu prezenta la fiecare petrecere tematica, am reusit sa crestem intr-un an cati altii in sapte.

La fiecare editie Girls Night Out am incercat sa aducem laolalta moda, distractia si ideea de seara a fetelor care functioneaza atat de bine pe alte meleaguri. V-am provocat la exercitii de creativitate pline de stil si de culoare, v-am surprins in poze la panoul de onoare, iar pe cele mai bune le-am inclus in albume speciale.

La cateva editii am participat si eu, la altele as fi vrut sa ajung, dar n-a fost posibil… insa atunci cand am facut act de prezenta, m-am simtit foarte bine si am plecat tarziu spre casa (sau, mai bine spus, dimineata devreme).

Va invitam sa ne fiti alaturi la o editie speciala aniversara Girls Night Out, pe data de 7 mai, cu incepe la orele 21:00 (cafeneaua Plach – Bulevardul Dacia nr.153-155) , sa degustam impreuna un tort delicios, sa ciocnim un pahar si sa ne distram mai mult decat am facut-o in toate cele 12 editii de pana acum.

La muuuulti ani!!!!

sursa: http://www.hotcity.ro/blog/girls-night-out-1st-year-celebration

Lasă un răspuns

