@fatadelaradio pe HotCity.ro

6 Mai

Cautand informatii despre petrecerea aniversara de maine seara, 1 an de Girls Night Out, am gasit ceva ce m-a facut tare mandra. 🙂 Cateva poze cu mine si cei cu care am fost la party-urile organizate de HotCity.ro si rfb.ro , adica GNO 🙂

Poza de la petrecere GNO Cocktail Dress. E prima petrecere GNO la care am mers si tot primul party dupa ce m-am mutat in Bucuresti… super fun atunci!

Tare mandra de „funky belt”-ul meu 🙂 evident..la GNO Funky Belt!

Uhh…cum mai pofteam la shot-uri..hihiihiii..

Gasca vesela … 😀

sursa: http://www.hotcity.ro/blog/girls-night-out-1st-year-celebration

Un răspuns to “@fatadelaradio pe HotCity.ro”

  1. Mircea 08/05/2010 la 1:15 pm #

    Girls Night, sa inteleg ca nu v-ati rezumat doar la cateva zile pe an special dedicate voua, ati inceput sa acaparati si noptiile.Noi barbatii ce sa mai zicem?!

    Oricum, interesant, party all night 🙂

Lasă un răspuns

