Catwalk La Scena

21 Feb

Ei bine, duminica trecuta, adica de Valentine`s Day am fost intr-un loc special. Loc special, persoane speciale, misiune speciala… si multa multa dragoste. Pentru vintage, handmade.. pentru rochite. Minunate, de altfel.

Eu si Roxana am prezentat 4 tinute incantatoare, marca LaChatterie, sub semnatura dragei mele Isabelle, tinute de care am fost foarte mandre. Ta na na naaa!

O poza in care mi-as fi dorit sa nu se ascunda Isabelle:

Cam astea am fost eu si Roxana… 🙂

Printre alte tinute prezentate, mi-au placut:

Lasă un răspuns

