Alege castigatoarea AloChiC Diary!

11 Feb

Gata, concursul AloChicDiary s-a incheiat, dar aventura de-abia incepe.

Dupa cum va anuntam saptamana trecuta, impreuna cu petocuri.ro am ales 8 tinute care au trecut testul calificarii. Una dintre voi va deveni fericita posesoare a plicului agenda din imagine.
Stiu ca sunteti nerabdatoare sa va urmariti concurenta si stim ca v-a placut concursul, dar rolul nostru aproape s-a incheiat. Noi am pregatit terenul, iar acum urmeaza votul decisiv. Ca sa nu mai lungim suspansul, iata cele 8 tinute din care trebuie sa va votati preferata si castigatoarea plicului AloChicDiary.

In ordine aleatorie, iata propunerile selectate de noi impreuna cu PETOCURI.ro.

! Votarea se va termina pe 15.02, ora 23.59! spor si spor!

Eh.. n-am sa va arat pozele celelaltor fete, sunt o rea! 🙂 Le puteti vedea aici , adica pe AloMoDa

Tinuta cu care eu m-am inscris in concurs a fost una mai veche a mea, una draga mie…

Si m-am inscris si sunt intre cele 8 participante alese pentru „batalia finala” pentru un AloChic Diary. Ce e AloChic Diary? Ceva foarte foarte dragut! Click aici si vedeti! 😀 Sigur o sa va placa!

Sursa: AloMoDa

SA MA VOTATI!! 😀

Lasă un răspuns

