Lovely Sunshine

20 Ian

Nu-i asa ca e lovely?

Ba da! e lovely!

Am tot asteptat momentul in care sa postez aceste poze minunate, ale unei persoane si mai minunate. Spun ca am asteptat pentru ca eu chiar cred in lucruri care se intampla toate la timpul lor, si mai ales acum, dupa cate lucruri bune, dar totodata surprinzatoare mi s-au intamplat.

Pe Aleka Sarah aka Sunshine o stiti, doar e mamica mea 🙂

De ce mamica mea? Pentru ca a avut grija de mine de la prima prelegere din facultate, cand statea in spatele meu si se agita, intr-o agila vanatoare de boboci pentru bal. Ce vremuri… Mi-a atras atentia de pe atunci, cum era imbracata, cum vorbea, cum gesticula si, evident, cum se agita. 😉

Am avut apoi ocazia s-o cunosc indeaproape si sa descopar un suflet maaaaare in care ne curindea pe toti copilasii ei boboci. Apoi o eleganta desavarsita si un simt estetic deosebit. E drept, e cam goala in poza, nu se pot vedea aceste calitati, dar trust me, exista si sunt bine sedimentate.

De ce am scris asta despre ea?

Ete pentru ca e blogul meu :)) si pentru ca aici impartasesc cu voi, cei ce ma click-uitzi zilnic, ceea ce imi place, ce ma amuza, ceea ce admir si etc… Iar Aleka imi place, stie sa ma amuze, stie sa ma asculte cand sunt isterica si cel mai important… o admir.

Love ya, Sunshine! Light me up!

3 răspunsuri to “Lovely Sunshine”

  1. rushmania 23/01/2010 la 11:45 pm #

    De-aia o iubesc!

  2. Madalina 11/02/2010 la 10:02 pm #

    Foarte frumoase pozele! Și domnișoara, desigur 🙂 De asemenea și blogul tau este interesant:)
    O să mai revin pe aici 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. Go, go, go, Sunshine! « Fata de la Radio - 29/06/2011

    […] siguranta o stiti pe Aleka Sarah, aka Sunshine. Ei bine, Aleka participa la un concurs, tocmai cu poza de mai sus, poza care imi apartine si pe […]

Lasă un răspuns

