SUPERB!!

12 Ian

Exista persoane care sunt mandre de mine! Iar asta ma face sa fiu bucuroasa, caci inseamna ca nu respir aerul (minunat si poluat) degeaba, in fiecare zi. Una din ele se numeste Isabela Vijiiac si este, dupa cum scrisesem in post-ul de mai jos, cea mai talentata. Si nu doar atat. E o foarte buna prietena. Iar acum mi-a venit randul sa scriu si eu ceva despre ea, nu doar ea despre mine.

Daca cineva mi-ar fi zic in iulie ca acea camasa draguta pe care o ochisem si o vroiam pentru a impresiona comisia de admitere va fi inceputul unei frumoase prietenii, nu numai ca n-as fi crezut, dar poate mai si chicoteam rautacios. Ei bine, asa s-a intamplat. Camasa ce i-a purtat ei noroc mi-a purtat si mie noroc si ne-a purtat noua noroc 🙂 pentru a ne imprieteni.

De ziua mea, am primit ceva foarte foarte frumos. Un tutu pe care-l ochisem de mult si spre care-mi indreptam atentia de cate ori mergeam la ea, timp in care ea ma tot prostea ca ba e nu-stiu-pentru-cine, ba e pentru targ… Iar jambierele sunt de-a dreptul incantatooooooare! De ceva vreme le ochisem si pe acelea, in avatarul ei.

Multumesc, Isabela! Multumesc, LaChatterie!

Un răspuns to “SUPERB!!”

  1. lipstick 13/01/2010 la 2:35 pm #

    Te pup iubita . Si chiar , totul a inceput cu o camashuta 🙂 Si de atunci mult elucruri frumoase s-au intamplat … la cat mai multe pe viitor .

Lasă un răspuns

