Si a fost happy birthday …

12 Ian

Gata! A trecut, sunt o batrana acum 🙂 Cei 20 de anisori ai mei au fost sarbatoriti deplin si din plin si m-am simtit de-a dreptul fericita.

Prima etapa a fost in Germania, alaturi de mamicuta mea frumoasa si de „fratiorul” meu brazilian, dragul de Mario care mi-au zis primii „La multi ani!”.

Un torrrrrrrt delicios

si niste cadouri absolut superbe!

Iar partea a doua a sarbatoririi mele a fost la Bucuresti, alaturi de persoane foarte dragi, cu care am cantat impreuna „tanar vreau mereu sa fiu…./ sa traiesc asa cum stiu../ ca la 20 de ani…/”. N-am sa zic „fara griji”, caci a inceput sesiunea si as minti.

Dar sa ne intarcem la oile noastre. 🙂

Scumpa mea Camelie

Acei ce sunt pedepsiti sa ma suporte 24 din 24

Cu scumpa mea Mihaela

Cel mai frumos cadou pe care mi l-a daruit FCRP-ul : niste prieteni minunati si cele mai frumoase prietene fecerepiste! iuuhuuu!

Baiatul perfect al FCRP-ului 😀

Cu „mamica” mea scumpa si frumoasa si desteapta si sunshine si Aleka si Sarah 😀

Cine-i mica, mica, mica? 😀

Cine-i cea mai talenta din orasul acesta?

Si cele mai frumoase flori… trimise de cel mai adorabil

Tuturor va multumesc pentru toate, promit sa mai stau cel putin 20×20 de ani pe capul vostru si sa petrecem cat mai mult si mai mult si mai mult si mai muuuult!

Un răspuns to “Si a fost happy birthday …”

  1. alekarockrose 12/01/2010 la 5:32 pm #

    Loving yooooouuu! *huggy hug hug* ^.^

Lasă un răspuns

