AloModa si cizmele mele :)

12 Ian

Mare surpriza mare pe capul meu :))) Exact dupa ora 12, in minunata data de 8 ianuarie, adica de ziulica mea de nastere, imi arata Isabela ca am aparut pe AloModa! CEEEEEEEE??????????!!!!!!

Aham! Da! Eu! Si cizmele mele! La „Look-ul zilei”! IUUUUHUUUUUUU!!! Nu-mi venea sa cred, eram asa happy ca am si dat mass celor din lista de mess, sa vada si ei mandria 😀



Raluca, sau Fata de la Radio, este o prietena buna a blogului AloMoDa si, la fel ca multe dintre cititoarele noastre si persoane din blogosfera, este studenta la FCRP )
Simtind nevoia permanenta de a comunica, Raluca se exprima si exteriorizeaza in cele mai nebune feluri, unul dintre ele fiind, firesc, stilul ei vestimentar!
Asadar, plina de viata si voie buna Raluca a avut curajul sa realizeze o mica sedinta foto cu atitudine, piesa de rezintenta a outfit-ului sau fiind … pam pam: Cizmele de cauciuc inflorato-colorate !

Iar faptul ca DaDa si cititoarele AloModa mi-au apreciat tinuta a fost priceless 🙂 nimic ma poate face sa ma bucur mai mult, caci de la ea/ele invat zilnic.

Lasă un răspuns

