Cum am petrecut de Rev…

7 Ian

Stiu ca nu e frumos din partea mea sa scriu in 7 ianuarie despre Rev-ul care a trecut de o saptamana… As putea avea scuza ca am asteptat niste poze? Poate. Oricum, am asteptat un moment potrivit sa scriu si se pare ca acesta a venit.

Ce am facut de Rev?

In primul rand, am fost fericita!

In al doilea rand… am fost fericita!

De ce?

Pentru ca am facut o emisiune live cu Stefana (ursuletul cinic 🙂 ) si cu Marius, care a iesit bine si care ne-a umplut de veselie pe toti.

Iar dupa aceasta minunata experienta, am fost la un party, mandra de fustita mea LaChatterie , mandra de cadoul pe care i l-am oferit Stefanei, tutu-ul atat de dragalas si alaturi de persoana mea draga.

Sa aveti cu totii un An Nou Minunat, cu bucurii si fericire, cu impliniri si multe clipe superbe!

Lasă un răspuns

