Frohe Weihnachten !

4 Ian

Cum se poate descrie un Craciun minunat? Sau cat de mult am visat si mi-am dorit un astfel de Craciun? Va spun…Enorm!

Si am avut parte, in acest an 2009 ce tocmai a trecut, de niste clipe de neuitat. Cu mamica mea, o frumusete de mama, cu cativa prieteni si cu dragul meu prieten din Brazilia. S-a putut, ca dupa aproape 3 ani, sa ne reintalnim.

Iar Craciunul a fost minunat.

Dupa o calatorie nu prea imbucuratoare cu avionul, am ajuns la mamica mea pe care n-am vazut-o de cateva luni. Am fost asteptata cu bunatati si multe cadouri, dar cu precizarea ca doar in seara de Ajun le voi putea desface. Iar seara de ajun a fost superba.

Eu si Mario am decorat masa, am asezat cate putin din gandurile catre Mosul in fiecare detaliu de pe langa farfurii si ne-am pregatit pentru cina.

O cina delicioasa, apoi colinde si apoi cadouri. A venit Mosul cu un sac mare mare mare, pe care ni l-a lasat noua tot.

Ce am primit?

Pe langa lucruri foarte dragute, am primit inca o data confirmarea ca distanta si timpul nu pot omori o prietenie adevarata. Iar LaChatterie a avut grija ca si eu si mamica mea sa aratam foarte bine! 😀 Multumiiim!

Danke sehr und Frohe Weihnachten!

3 răspunsuri to “Frohe Weihnachten !”

  1. lipstick 05/01/2010 la 12:33 pm #

    Am imbracat cele mai frumoase fete 😛 Te pup iubita si multa bafta in tot ceea ce-ti propui pt noul an ce tocmai si-a luat zborul !

  2. Rocsiii 05/01/2010 la 4:36 pm #

    Iuuuuui Ralu,chiar ma bucur pentru tine 😀 si l-ai vazut pe Mariooooo ^^ multi >:D< draga mea fata de la radio 🙂

  3. FOXMAN 06/01/2010 la 6:10 pm #

    Frumoasa mai esti. Foarte bien faci. Ma bucur ca ai fost fericita. Uite ca Mosu mai aduce si pe cei doriti alaturi de noi. Cel mai frumos cadou. Frumos si Mario. Ei, cred ca a fost de pomina. Aa va tebuie. Iubiti-va cu patosul latin. Te sarut.

Lasă un răspuns

