Miss Urban @ FCRP , 2009

28 Noi

Am primit premiul de Miss Urban, la balul FCRP. Iar Misterul meu e Amatis 🙂

Proba 1 : Prezentarea Tinutelor Urbane si recunoasterea spoturilor publicitate

Eu si Ghimpele meu cret 🙂

Me and Pisi 🙂

Eu si rochita mea LaChatterie

Proba 2 : Dans

Isabelle ma sustinea cu toata puterea :)) ma si strangea, la fel 🙂

Atituuuudineeee…

we only got 4 minutes 🙂 Madonna & Justin – 4 minutes

Proba 3 Creativitate

inca o rochie minunata, marca „LaChatterie

Multumesc LaChatterie si organizatorilor Balului FCRP 2009

CASTIGTOARELE:

De la dreapta spre stanga: Miss Boboc, Miss Urban si Miss Popularitate

3 răspunsuri to “Miss Urban @ FCRP , 2009”

  1. ani 29/11/2009 la 7:09 pm #

    Uite-o si pe stefana;))

  2. lipstick 29/11/2009 la 7:43 pm #

    te pup darling . Ai fost oricum cea mai frumoasa 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Teaser interviu Arina Varga « Fata de la Radio - 10/11/2011

    […] pacate sau din fericire, nu am luat locul intai, am fost Miss Urban Colours si am ramas cu dorinta de a o “descoperi” pe Arina si a face cunostinta cu creatile ei. […]

Lasă un răspuns

