Printesa pentru o zi , la Diamond Lady

18 Noi

Mai tineti minte concursul „Show your style” care l-am castigat pe agentiadepresamondena.com ? Ei bine, mi-a venit randul sa imi primesc premiul. 😀

Am fost „printesa pentru o zi” la Diamond Lady Salon& Spa si a fost minunat. Mai mult decat minunat.

Am fost rasfatata cu un masaj de o ora si jumatate, mi s-a facut manichiura, am fost tunsa, apoi mi-a fost aranjat parul si la final, am fost machiata. Mai ceva ca o printesa, as spune eu 🙂 .


Am primit si diploma !

A fost o zi minunata cea petrecuta la fetele de la Diamnond Lady. Salon e unul deosebit, ce te face sa te simti foarte bine, de cum pasesti, iar fetele sunt foarte dragute si amabile. Vi-l recomand tuturor!

Pentru mai multe informatii despre serviciile lor : www.diamondlady.ro

Lasă un răspuns

