Campionatul de shopping Tabu! Castigat! :)

18 Noi

Sambata a avut loc, la Baneasa Shopping City marea finala a campionatului de shop TABU.

Participantele au fost castigatoarele de la etapele sustinute la Cluj, Iasi, Constanta si Bucuresti. Printre ele, si subsemnata! 🙂

Inainte sa va arat cateva poze facute de Shpumtzi, poze nu prea reusite… se gandea domnsioara la petrecerea din seara anterioara, va arat niste poze de la Cluj, de la etapa castiagat atunci de mine si Bianca.

Cam asta a fost la Cluj, in 16 mai, unde am castigat proba de Ridicare a greutatilor cu eleganta – proba individuala- si proba de Fashion Speed – proba pe echipe. A fost super atunci, am fost foarte mandra de mine si bucuroasa. Desi am fost franta de oboseala, dupa drumul Tg-Mures – Cluj.

Sambata, la marea finala, lucrurile au stat putin altfel. Am fost nitel schimbate probele, cosurile de cumparaturi la proba de Sprint pe tocuri de 12 cm, apoi am dansat la a doua proba, a treia, cea de Fashion speed a fost si ea schimbata. Nu am mai imbracat un manechin, ci pe una din participante. Iar noi, echipa reprezentand Clujul am avut de construit o tinuta business. Si am castigat proba. Ta na na na!! 🙂

Iar daca fuchsia ne-a purtat noroc la Cluj, tot fuchsia am fost si in Baneasa! Si ne-a purtat noroc. Multumim tabu!

Un răspuns to “Campionatul de shopping Tabu! Castigat! :)”

  1. dora constanta 11/12/2009 la 12:45 pm #

    cf fta?…eu sunt dora din echipa constantei..vroiam s stiu cum ai facut rost d poze si daca mai ai aletele……te pooop:*

Lasă un răspuns

