Newspaper Dress

9 Noi

3

Dupa vreo 2 luni in care nu am mai vazut/auzit nimic de Project Runway 6 (ma uitam de obicei la DaDa pe site la episoade), mi-a venit mirobolanta idee de a cauta eu insumi episoadele din reality show, incat sa imi fac ziua mai frumoasa. Si bine am facut! 🙂

Provocarea care au primit-o designer-ii de aceasta data a fost una super tare!!!! Rochii facute integral din ziare. Am fost foarte incantata de ceea ce am vazut. Si evident, cand imi era lumea mai draga, mi se intrerupea… pe motiv ac am trecut de cele 61 de minute permise si tre sa astept vreo 50 pana sa mi se reia redarea episodului. Insa perseverenta mea e maaaare si am rezistat. Si a meritat!

Cam ce mi-a placut mie:

Project-Runway-Season-6-Paper-Challenge-Logan

Rochia facuta de Logan mi se parte extrem de frumoasa, foarte eleganta si wearable. Pe bune! Eu as purta-o, daca as avea-o si as lua parte la un eveniment in care sa imi pot arata si excentricitatea si simpatia pentru tot ce inseamna eco 🙂

Project-Runway-Season-6-Paper-Challenge-Shirin

Shirin mi se pare copiuta super-creativa a show-ului. Pe langa faptul ca e dragalasa, mai vorbeste si mult si e ingenioasa. In tot ce face. Rochia mi se pare foarte glamouros, cu multa personalitate – si modelul conteaza mult in ecuatia asta . O vad imbracata astfel pe Estelle.

Project-Runway-Season-6-Paper-Challenge-Ramon

Ra`mon e sweet, e hot, e sexxy si l=as lua acasa fara sa clipesc! 🙂 Nu va ganditi la prostii :)) l-as lua ca sa-mi faca hainite.
Ceea ce el a facut mi se pare foarte atragator, nu e nici prea putin, nici prea exagerat… exact ceea ce e nevoie pentru a arata si calitatile lui, dar si pentru a fi numa` bun de purtat. Bravoooo!

Project-Runway-Season-6-Paper-Challenge-Carol-Hannah

Wow wow wow! Carol Hannah a fost, din punctul meu de vedere cea care ar fi meritat sa castige. O rochie care introduce hartia/ziarul intr-o alta dimensiune si arata cum o femeie se poate simti o regina, indiferent de materialul rochiei. Si inca ce regina. Rochia ma incanta, desi culoarea nu se inscrie printre preferatele mele, imi place, imi place, imi place.

Project-Runway-Season-6-Paper-Challenge-Irina

Nu intamplator am lasat la urma tinuta creata de Irina, cea care a si castigat respectiva competitie. Este, intr-adevar, o arta ceea ce a facut ea, prin multa atentie data detaliilor. Eleganta, finete… asta imi inspira, insa eu nu as fi desemnat-o castigatoare. Eu inclin spre rochii/tinute mai spectaculoase, mai extravante.

Oricum, am fost mai mult decat foarte incantata de acest episod.

Sursa: www.mylifetime.com

Un răspuns to “Newspaper Dress”

  1. miculmeuboutique 10/11/2009 la 6:05 pm #

    Buna, mi-ai lasat un comentariu in legatura cu niste pantofi. Aceia negri sunt singurii care-i mai am. Daca vrei sa-i comanzi trimite-mi un mail cu datele tale sa stiu daca sa ti-i retin fiindca mai este cineva interesat de ei.

Lasă un răspuns

