La multi ani, Radio Romania 81 !!!

3 Noi

Dragule blog, am cam absentat cateva zile, insa a fost din motive obiective. Am experimentat viata fara internet.. si nu din dorinta mea nebuneasca de a exterimenta cine stie ce… pur si simplu ceva s-a stricat si eu am suportat/suferit.. Dar acum tot e bine si abia astept sa te pun in tema cu ceea ce am mai facut 🙂

Duminica seara am sarbatorit 81 de ani de Radio Romania! Si chiar am sarbatorit, in adevaratul sens al cuvantului.
IMG_2525

Am dansat disco, rock`n`roll.. am baut cate putin.. totul pentru Radio Romania!

Cele doua veveritze!
Cele doua veveritze! :)

Eu si Cip! 🙂
Impreuna cu colegu` CIP :)

Eu si Rudy
..si cu Rudy :)

o parte a echipei Radio3Net „Florian Pittis”
si o parte a echipei Radio3Net"Florian Pittis"

La multi ani, Radio Romania! Sa ne traiesti si.. sa cresti! 🙂 Cat mai mare!

Urmatoarea petrecere…. 5 ani de Radio3Net „Florian Pittis” ! Iuuhuuu!!!

Lasă un răspuns

