Alessandro Safina la Bucuresti. Minunat!

3 Noi

IMG_2526

A fost si concertul lui Alessandro Safina… Am fost acolo si am fost incantata de ceea ce am vazut si auzit. Un barbat extrem de talentat, frumos, sarmant … un italiano vero! 🙂

Prestatia lui a fost una de exceptie, fara cusur. A lui si a orchetrei Metropolitan din Bucuresti. Felicitari!

IMG_2543

Mi-am si exersat manutele, in calitate de mini-cameraman si uita-ti ce-a iesit:

Venezia Al tramonto , piesa preferata a mamicii mele 🙂

Si piesa care l-a facut celebru in toata lumea pe Alessandro Safina – Luna , cantata de aceasta data cu Iana, care cel putin din punctul meu de vedere nu avea ce sa caute alaturi de el… e frumoasa, arata bine.. nu contest asta, insa voce pentru asa ceva nu are. Se obisnuieste ca in tarile in care concerteaza, Alessandro Safina sa aiba duete alaturi de cantarete de acolo, insa pentru Romania, se putea alege altcineva mult mai talentata.

O dezamagire si totodata o ofensa adusa publicului ce a scos ceva banuti pentru concertul aceasta. Sa nu mai vorbim de piesele vestimentare pe care le-a afisat Iana.. horror!!! Getutza Dizain exclusiv.

IMG_2531

IMG_2533

Revenind la Alessandro Safina, acesta a interpretat atat piese proprii, cat si din repertoriul italian si international – „Funicule-Funicula” , „Parla Piu Piano” , „Time to say good bye ” (cu aceeasi groaznica Iana, ce avea impresia ca daca tipa, publicul chiar va crede ca ea canta), „O sole mio” si altele…

Per total, un concert minunat, un artist desavarsit si un spectacol ce a atins asteptarile.

P.S. Am facut poze cu el… doar ca tre sa le primesc 😀

Lasă un răspuns

