Pisi on the dancefloor!

29 Oct

Oh tempora! Oh mores!…

Dati-mi voie sa vi-l prezint pe Pisi, colegul meu, prestand pe dancefloor! Adica pe masina lui Andrei.

Iuuuhuuu!!!

In surdina, se auzea Jessica Simpson „These boots are made for walking…”

2 răspunsuri to “Pisi on the dancefloor!”

  1. Anonim 29/10/2009 la 6:22 am #

    ciudat tipu`. am spus`o de prima data cand l-am intalnit.

  2. slacker 31/10/2009 la 5:00 pm #

    Eu nu pricep…catre ce tip de audienta de indrepti?
    ca asta e un blog reprezentativ pentru cultura de consum..am priceput.
    Dar pana si bietii consumatori..devoratori de chestii usurele s-ar simti usor jenati. (la vizionarea acestui clip, desigur)

    Zic si eu.

Lasă un răspuns

