Auzi?! Tie cat iti tine de foame pateul?

27 Oct

Am ras o jumatate de ora de cat de tampita (in sensul bun) poate fi reclama asta :))) Eu sunt ardeleanca, foarte mandra de asta si rad cu toata puterea atunci cand se face o gluma buna pe seama noastra. Fiti atenti! 😀

:)))))

Foarte tare!

Deci… tie cat iti tine de foame pateul?

4 răspunsuri to “Auzi?! Tie cat iti tine de foame pateul?”

  1. claudiupanfi 28/10/2009 la 8:32 am #

    Nu stiam reclama asta. e suuper tare. ca si ardelenii de altfel. Nici nu stiam ca esti din Ardeal

  2. lipstick 28/10/2009 la 6:51 pm #

    🙂 mie cam o ora mi-a tinut de foame … eu clar am ceva :))

  3. gabi 28/10/2009 la 11:28 pm #

    dar de intins cat iti ia ??? 8 secunde sau 24 ? ca daca iti ia peste 24.. esti foarte ardeleanca.
    P.S. nice hat!

  4. Green Boy 18/11/2009 la 6:50 pm #

    foarte tare =)))

Lasă un răspuns

