Deci da, am castigat!

26 Oct

Al cincilea concurs „Show Your Style”, organizat de agentiadepresamondena.com si-a desemnat, in sfarsit castigatoarea. 🙂 Adica eu.

Acum nu mai e loc de greseala, de deadline depasit sau nu, de incurcaturi. S-a terminat concursul si s-au dus si emotiile mele.

Multumesc frumos pentru voturi, datorita tuturor celor care au dat cate un click in casuta corespunzatoare numelui meu (la insistentele mele sau nu). Datorita voua, voi avea o zi de rasfat princiar 😀 iuuuuhuuuu!!!

Concursul „Show your style” merge mai departe, iar a sasea etapa are doua concurente ce prezinta doua tinute foarte simpatice. Va invit sa ke votati, daca va atrage atentia vreuna din ele! Bafta, fetelor!

show your style 6

Un răspuns to “Deci da, am castigat!”

  1. diu1 26/10/2009 la 11:46 pm #

    Deci, bravo.

Lasă un răspuns

