START Efect 30!!!

25 Oct

fundal_big

E 22:05 si tocmai a inceput mult asteptatul serial, de catre mine, EFECT 30!!!

Pana acum… imi place! 🙂

Multa bafta, fetelor!

22:22 prima pauza publicitara 🙂

Pana acum, continua sa imi placa. Desi Andreea (Raicu) este vedeta si centrul atentiei, mi-a atras atentia si poate imi va fi mai draga Vava, cosmeticiana „gastii”.

Am mai aflat ca din cele 4 prietene… Andreea lucreaza la o revista glossy si vrea sa devina redactor sef si sa nu mai fie privita ca si iubita iubitului ei ;)) (Vlad, daca am retinut bine), iar celelalte doua.. una lucraeza la o agentie de publicitate (asemanare efectiv intamplatoare cu agentia The Group?… cladirea prea seamana…), iar cealalta e casnica, in concediu de maternitate si vrea, pe viitor sa isi continue stagiul si sa re-intre intr-un barou de avocatura.

Facand abstractie de SATC, serialul arata bine. Deocamdata.

Iar imaginile filmate in Bucuresti mi-au furat un zambet larg… Revin! Stay tune!

Lasă un răspuns

