Directia 5! Minunat Panoramic.

22 Oct

IMG_2467

De jumatate de ora am ajuns acasa, foarte bucuroasa, deoarece am luat parte la concertul aniversat Directia 5, 19 ani, intitulat „PANORAMIC”
Si credeti-ma pe cuvant… a fost unul de exceptie!
Sau nu ma credeti si uitati-va la poze! 😀

IMG_2443

Cristi Enache… ce mult i-ar placea mamei sa-l aiba ca ginere…

IMG_2491

Nicolae Dalaman… cred ca eram in clasa a 5-a cand i-am ascultat acordurile chitarii…

IMG_2451

Un show minunat.. 200 de fani, pe scena, pentru a vedea cum e un concert din acea postura, muzica live… fane de toate varstele, cocotate pe scena.. asa cum faceam si eu, la vremea mea 🙂

IMG_2476

Nu pot sa trec peste aspectul baietilor. Impecabil! Cristi avea o camasa cu influente specifice pilotilor civili, iar colegul lor mai nou o jacheta cu influente army 🙂
IMG_2488

Felicitari baieti!!

IMG_2493

Sa ne vedem inca 190 de ani..

IMG_2494

2 răspunsuri to “Directia 5! Minunat Panoramic.”

  1. Camelia Capitanu 22/10/2009 la 10:54 pm #

    nu stiam eu unde esti 🙂
    foarte frumos 🙂

  2. arsfotografica 09/12/2009 la 9:12 pm #

    Colegul lor „mai nou” este,de fapt, mai vechi…:)este vorba de Toni Seicarescu, unul dintre solistii vocali de la inceputurile formatiei si unul dintre cei mai bine cotati solisti de atunci si nu numai.
    Observ ca intr-una dintre poze, cea cu fetite pe scena, ai fotografiat-o si pe fetita unuia dintre sunetisti.

Lasă un răspuns

