L`Hedoniste by Chotronette

19 Oct

alice-n-wonder-157-online

De cand le-am descoperit pe fetele de la Chotronette, si mai ales de cand am vazut tutu-urile lor, sunt tot timpul cu ochii pe ele. Am asteptat cu nerabdare sa vad poze ale colectiei noi, L`Hedoniste, o adevarata dedicatie printesei urbane. Plina de stil, de atitudine si de originalitate. Way to go!

alice-n-wonder-090-online
alice-n-wonder-012-online
shooting-iasi-054-online
IMG_9973-2-online
shootng-iasi-3-117-online

Am ales cateva piese care imi plac mult, mult mult. Acum stiu ce imi doresc de la Mos Craciun!

sursa: ALOModa si Chotronette

Lasă un răspuns

