Girls Night Out „Funky Belt”

19 Oct

funky_belts

Vineri a fost seara fetelor! Si a fost misto. Dupa cum zice si R.R. :

Vineri seara am semnat condica la Girls Night Out: Funky Belts Party si mi-am facut datoria de fotograf eveniment. Probabil vremea si tema petrecerii au speriat multe doritoare pentru ca de data asta am avut parte de o editie mult mai linistita. Speram sa recupream la urmatoarea editie speciala de Halloween si sa nu pierdem ideea de Seara Fetelor. Nu de alta dar avem planuri mari de viitor in directia asta.

Noi ne-am facut frumoase, ne-am pus cureaua cea mai cinasha si am petrecut 😀

Camelia avand o creatie proprie :
Camelia

Eu, cu o curea Andreea Calinescu :
Raluca

Mariuca si o curea pictata manual de ea:
Mariuca

Roxana, cu o curea Roxana Simon:
Roxana

Roxana a fost una din castigatoarele serii, primind o curea Burp, foarte foarte pretty 😀 Felicitaaaari!
castigatoare-curele-Burp-300x200

Multumim frumos RFB de party si abia o asteptam pe urmatoarea!

Un răspuns to “Girls Night Out „Funky Belt””

Trackbacks/Pingbacks

  1. Girls Night Out : Halloween Party « Fata de la Radio - 27/10/2009

    […] Cocktail Dress Party si Funky Belts Party, va invitam vineri, 30 octombrie, la o editie speciala Girls Night Out. Este seara de Halloween si […]

Lasă un răspuns

