Efect 20 !!!

14 Oct

DSC_6069
Ieri a fost ziua scumpei mele Camelia . Un loc extrem de frumos, intim.. minunat: Hobby Cafe. Muzica de foarte buna calitate, bautura fina si o sarbatorita care a aratat foarte bine. Cu ochelarii de soare, la ochi :d

DSC_6079

DSC_6092

DSC_6107

DSC_6135

DSC_6190

La multi ani inca o data, sa fii fericita si sa petrecem, sa be, sa dansam si sa fim forever young forever ! 🙂

p.s. Eu inca profit de tinerea si prefixul meu, diferit de al tau! hi hi hi!

2 răspunsuri to “Efect 20 !!!”

  1. Camelia Capitanu 14/10/2009 la 11:51 pm #

    hihihi 😀 multumesc mult draga mea :* :*
    imi pare rau ca nu te-am prins mai mult aseara, dar avem noi timp 😀 eu in toate pozele ma strambam :)) doar o data am 20 de ani cap, nu? 😛
    pupici raluciii

Trackbacks/Pingbacks

  1. 20 de ani de camelia « Camelia13capitanu - 15/10/2009

    […] In plus, cativa dintre ei  s-au gandit ca n-am avut destule emotii si s-au gandit sa pluseze – Raluca : o data si inc-o data, […]

Lasă un răspuns

