La Multi Ani, Camelia!!!!!!!

12 Oct

birthday_cake

Noua mea prietena, noua mea colega si una din cele mai speciale persoane din tot Bucurestiul implineste azi 20 de anisori!!!

Laaaa muuuuuuuuulti aniiii!!!!!!

„Povestea noastra” a inceput de scurta vreme, insa am descoprit, in spatele unor ochi superbi si al unui zambet devastator, un suflet mare, o inima minunata, un caracter puternic si mult bun gust. Iar acum, sunt foarte bucuroasa ca am ocazia sa ii spun „LAAAA MUUULTI AAAANIIII” si sa o strang tare in brate (mai tarziu, la party). Si s-o trag de urechi. 🙂
8223_1124728438624_1239535910_30329172_3225614_n

Sa fii fericita, iubita, implinita si foarte fericita!!!! Si sa petrecem muuuuult muuult muuult mult! Noi, „viitoarele foarmatoare de opinie” 🙂

Ca la 20 de aanii…

3 răspunsuri to “La Multi Ani, Camelia!!!!!!!”

  1. Camelia Capitanu 12/10/2009 la 10:07 pm #

    vai, acum mi-ai dat iar muuulteee emotiiii:D
    bine, dragi cititori : Raluca e fooarte draguta sa spuna despre mine atat de multe, dar fiti pe pace, nu-i chiar asa! :))
    p.s. asta e fost a II-a oara azi cand mi-ai dat emotii mari, a III-a oara, deja mi-e frica de ce va fi :))
    te pup si-ti multumesc tare frumos 😀

  2. Dan 31/10/2009 la 11:48 pm #

    Pai… daca tot veni vorba 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. 20 de ani de camelia « Camelia13capitanu - 15/10/2009

    […] dintre ei  s-au gandit ca n-am avut destule emotii si s-au gandit sa pluseze – Raluca : o data si inc-o […]

Lasă un răspuns

