Dezamagitor, In puii mei!

11 Oct

mihai-bendeac
Am asteptat cu oarecare nerabdare revenirea lui Bendeac si noul lui show antenist, „In puii mei” . Insa rezultatul.. mi-a cam lasat un gust amar. Decorurile ramase de la Divertis (Piata Divertis, Divertis Mall), niste amatori pe langa cei „trei grei”: Bendeac, Monica Anghel si Buzdugan, o domnisoara de 11 ani, machiata a la pitzi, o alta blonda care aprope isi face ochii crucis, incercand sa citeasca promterul.. Foarte putin umor! M-am plictisit dupa nici 5 min si am oprit tv-ul.

Pe de alta parte, Mondenii au inceput si ei, cu mai mult succes si un scenariu mai bun decat puii lui Bendeac… sa le merga bine in noul sezon!

Un răspuns to “Dezamagitor, In puii mei!”

  1. Florin 11/10/2009 la 8:10 pm #

    Da, am mai postat undeva. Mie nu-mi place umorul promovat in ziua de azi.Nu mi-a placut bendean inainte, nu are de ce sa-mi placa nici acum. Inseamna ca Toma Caragiu era nebun saracu. Lafel si Dem Radulescu si altii. Ok, avem glume vulgare in program.Toata lumea stie ca o gluma proasta e ce ami buna gluma, dar sa fie facuta BINE. Astia nici macar atat nu stiu. Adica ce, cine injura mai mult, cine e mai grosolan in limbaj, cine il imita mai bine pe Becali, ala e cel mai tare ? Asa se face ”umor” acum ? Atunci zic pas.

Lasă un răspuns

