Neatza devoratorului de publicitate!

10 Oct

Buna dimineata! Tocmai am facut ochisori. Am fost asera/azi-noapte (atat cat am putut) la Noaptea Devoratorilor de publicitate.
9.669.big
In deschidere Vama… mda… au intarizat cam 2 ore, iar show-ul a fost.. cam indoielnic. Tudor Chirila dadea impresia ca se distrase copios pe undeva inainte de concert, s-a mascarit cam mult, iar sunetul a fost groaznic… E primul concert a lui Tudor Chirila la care particip (am fost mare fan Vama Veche) si am ramas dezamagita… vroiam altceva, dar se pare ca n-a fost posibil.
Spotul care mi-a placut a fost difuzat printre primii, PEPSI continuandu-si „traditia” spoturilor inspirationale…”EU POT”.

Nu am stat decat pana la 1, mi-era extrem de cald si nu era aer… ceea ce am vazut mi-a placut . Insa nu atat de mult incat sa promit ca am sa fiu prezenta si la urmatoarea editie

Lasă un răspuns

