MODA contemporana – intre imagine si marketing

10 Oct

Cu multa mandrie va spun ca am sa particip la cursul „MODA contemporana – intre imagine si marketing”, tinut la Fundatia Calea Victoriei .

Despre acesta fundatie am aflat mai multe la „A Treia Cafea” si am fost placut impresionata de ceea ce ne-a spus si povestit Sandra Ecobescu, presedinta ei. Iar cand am aflat de curs, am fost foarte dornica de a participa. Si am sa particip. 😀

coco_chanel
lector Mihai Cosmatchi

Cursul va discuta atat despre creatorii de moda si despre hainele lor atat de originale, dar si despre imagine, publicitate, marketing adica tot ceea ce ne face pe noi sa dorim sa le cumparam. In secolul XXI nu mai putem sa ne limitam la biografia romantata unui creator de moda. Prin urmare, vom vorbi chiar despre industria modei.

Ce se ascunde in spatele vitrinelor atat de elegante cu preturi atat de mari? Cum se construieste identitatea unei marci? Care este ciclul de creatie al unui produs? Iata intrebari la care vom incerca sa raspundem in cadrul fiecarei conferinte, studiind atat estetica creatiei si referintele culturale, cat si profitabilitatea marcilor in contextul unei piete foarte dinamice.

Care sunt mizele economice ale unei industrii ce organizeaza meticulous arta seductiei si flateaza egourile ?

Mai mult decat despre moda, vom vorbi despre produsele de lux, de la accesorii, la calatorii. Care sunt cumparatorii acestor produse, cum sunt ele concepute sa asigure venituri din vanzari dar sa si perpetueze imaginea marcii ?
Cum se pozitioneaza tarile europene in productia si distributia produselor de lux ?
Care sunt categoriile sociale care le cumpara ? Ce aport are industria de lux in societate ? (creativitate, mestesuguri de patrimoniu, ecologie, prestigiu national, cifra de afaceri etc)

Temele atelierelor:
1. Ce inseamna o tendinta
Femeia Art Nouveau astazi. Influentele estetice de acum 100 de ani se regasesc in imaginea produselor de lux de astazi. Ecologie, dorinta de evaziune, estetizarea placerii…

2. Strategii de imagine
Control perfect al productiei imaginii, al distributiei si
Integrare verticala

3. Tarile europene in productia articolelor de lux
Principalee grupuri franceze, italiene: LVMH, PPR, Richemont, Prada, GFT, Zegna, L’Oreal.

4. Marketingul industriei de lux
Declinarile marcii, branduirea altor produse derivate (hoteluri, restaurante, telefoane,)
Marca la inceputul existentei sale, marca compromisa, relansarea marcii (Tom Ford) (Cardin, YSL), marci disparute sau downsized (Bourgeois).
Marci de success Chanel, marci neprofitabile Lacroix, esecuri strategice, Jil Sander,

5. Luxul si aportul sau in societate

(comité Colbert), Arts Decoratifs. Cazul Frantei/ Cifre de afaceri, fuziuni, falimente, Valoarea adaugata.
Moda in decoratiuni. Marci, targuri, evenimente. Productie, distributie, consum.

6. Jurnalisti celebri, filme despre moda, fotografi, reviste, manechine, muzee, universitati, magazine vintage la Paris
Filme cu Deneuve, Juliette Greco, Polly Magoo

inscrieri la: contact@victoriei.ro

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: